niedziela, 4 sierpnia 2013

Zakupy

Witajcie:)
Półmetek wakacji obfituje w przeceny i ciekawe promocje. W związku z tym, że postanowiłam pouzupełniać ubraniowe, obuwnicze i torebkowe braki, nie mogłam nie skorzystać. Do koszyka wpadły też 2 kosmetyki, dla mnie totalne nowości. No i wciąż czaję się na tangle teezer lub dtangler!
Rzućcie okiem, co udało mi się zdobyć:

Po pierwsze, MEGA promocja w CCC - cały asortyment butów i torebek TANIEJ o 50%
                                                                            30 zł.


 Półbutki na obcasie, czerwone. 35 zł.

Jeśli chodzi o ciuszki, to udało mi się skompletować strój kąpielowy w sklepie Go Sport. Całość kosztowała mnie 19.99 zł.

W Rossmann'ie zaopatrzyłam się w krem BB od Garniera. Powstanie osobna notka na jego temat. Możecie dostać go w cenie 12.99zł.

Puder od Kobo. Drogeria Natura, 9.99zł. Przy okazji notki o kremie, również powiem coś na jego temat.

Na koniec rzecz, z której jestem chyba najbardziej zadowolona - torba na laptopa - jak się okazało firmy Samsonite, za 19 zł na allegro. 

Ma mnóstwo kieszonek i zakamarków, będę nosić ją na codzień :)

Trzymajcie się, do następnego!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz